تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
سلام من آقای سر به هوا هستم ، ساکن سیارک b-612 :)


سلام :)  من آقای سربه هوا هستم ساکن سیارک b-612 این وب رو هم نمیدونم واقعا چرا ساختم :| 

شاید برای این بود دوس داشتم بیان بلاگ هم یه وبلاگ داشته باشم 

اخه یه وبلاگ روی بلاگفا هم دارم :| 


برای ورود به وبلاگ انار دل اینجا  کلیک کنید  


خب از بحث جدا نشیم :/ داشتم میگفتم واقعا نمیدونم چرا اینجا وبلاگ ساختم اونم شخصی! 

شاید دوس داشتم جایی باشه خط خطی های ذهنمو به شکل حروف در بیارم :|  (اوه چی گفتم ) 


پ . ن 1 : یکم احساس غریبی میکنم :|  :) 

پ . ن 2 : همیشه بدم میومده عنوان پست رو بنویسم :| کاش اختیاری بود اگه دوست نداشتیم عنوان ننویسیم
میـلـاد ۰۳ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۱۷ ۰ ۱ ۵۲۸

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی