تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
سلام من آقای سر به هوا هستم ، ساکن سیارک b-612 :)


:| این عنوان پست هنوز رو اعصابمه :/ 

دیشب خیلی عجیب بود برای من پر ازفشار های روحی و استرس :| ولی امروز خداروشکر حل شده 

از بعضی چیزا میخوام دوری کنم :| باید بتونم چون اینجوری بهتره :/ 

 دقت کردید خیلی از اینا (:/ :| ) استفاده میکنم 

باید در مصرفشون صرفه جویی کنم :) 

انگار زمین جای خوبی برای من نیست اخه دورویی و دروغش خیلی زیاده  حتی بیشتر از تعطیلی مدارس و الودگی هواست :) 


میـلـاد ۲۲ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۵۲ ۰ ۱ ۳۶۹

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی