تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
سلام من آقای سر به هوا هستم ، ساکن سیارک b-612 :)


امروز حالم اصلا خوب نبود ! برای اولین بار شاید تنهایی رو به معنای واقعی درک کردم 

الانم از همه چیز بریدم نمیدونستم چیکار کنم هیچکس نبود باهاش حرف بزنم هیچکس

یادم افتاد یه وبلاگی ساختم گفتم الان موقعشه که یکم با خطی خطی های ذهنم پُرش کنم 

واقعا نمیدونم چرا ؟ چرا جواب خوبی های ادمو با بدی میدن چرا هیچکس نیست درکت کنه که چی میگی 

چرا انقدر ذهنم شلوغه در عین اینکه هیچی به ذهنم نمیرسه فقط حس میکنم اونقدر درگیری ذهنی دارم به هیچکدوم نمیتونم نگاه کنم فقط به مغزم فشار میارن 

اصلا نمیدونم برای کی مینویسم الان :/ شاید برای خودم که بعدا چند سال بعد یهو مثل زیر خاکی پیداش کنم و بخندم بگم چه چیزایی برام مشکل بوده هه

ولی بهر حال هرکی این مطلبو خوندخوشحال میشم یکم باهم صحبت کنیم :) ... 

یعنی چقدر احتمال داره یکی این پیامو ببینه 

یا اگه دید نظر بذاره :)

میـلـاد ۱۰ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۵۴ ۲ ۰ ۳۹۹

نظرات (۲)

  • منتظرم :/
    دوشنبه ۲۱ خرداد ۹۷ , ۱۹:۴۸
    با بازدید کمی که پست شما داشته احتمالش کمه 
    ولی بنده خوندم و نظر دادم ناقابل 
    • author avatar
      میـلـاد
      ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۳:۰۸
      بله بله :) زیاد فعالیت ندارم برای همینه 
  • منتظرم
    دوشنبه ۲۱ خرداد ۹۷ , ۱۹:۴۶
     تنهایی بهتر از وجود آدماییه که حضورش فقط انرژی منفی میده :\ 
    برای رهایی از استرس کلی وب گردی کردم که ایده بگیرم  وبلاگ شما بسیار زیباست

    • author avatar
      میـلـاد
      ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۳:۰۸
      بهترین راه اینه که از حالمون لذت ببریم چون هیچی پایدار  نیست ...
      و اینکه به قول شما از ادمایی که انرژی منفی میدهند دوری کنیم   بهترین کاره .. و یکی دیگشم اینه نه گفتن رو یادبگیریم. 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی